on Friday 3 January 2014


RM1,300,000.00 yang dikeluarkan sepenuhnya dari dalam akaun ASB sebelum di masukkan ke dalam akaun simpanan biasa


Adakah anda ingin tahu bagaimana anda boleh menjana pendapatan pasif dengan ASB dengan modal minima? Adakah anda ingin tahu bagaimana ingin menghasilkan RM1,300,000.00 hanya dengan ASB tanpa perlu berbuat apa-apa? Anda ingin ada duit yang banyak dengan ASB? Anda dah ada ASB tapi tak tahu bagaimana untuk mengoptimumkan dan memaksimumkan pulangan dalam ASB anda? Anda ingin tahu rahsia untuk menjadi jutawan dengan ASB? Anda ingin bersara dengan tenang (sejumlah RM1,000,000.00 dalam simpanan atau RM400,000.00) dengan ada duit lebih dalam simpanan? Anda sudah jumpa jawapannya. Apa pun sebab anda kemari, AsbPro akan mendedahkan kepada anda satu per satu rahsia dan teknik dengan menggunakan senjata yang telah di buat khas untuk pelaburan ASB yang telah diberikan nama istimewa bagi setiap formula tersebut.


GANDAKAN WANG ANDA SEHINGGA 27X GANDA DENGAN HANYA SEDIKIT USAHA!

satu per satu teknik didedahkan dengan memanipulasikan sistem perbankan Malaysia. Inilah rahsia dimana pakcik hampir bersara tersenyum kerana ada RM 383,216.05 dlm ASB nya dengan modal hanya RM 13, 968.00 sahaja! dan inilah juga rahsia Teknisyen TNB bakal dapat RM100,263.74 dalam ASBnya dengan modal hanya RM 3492.00 sahaja!
Rahsia buat duit dengan ASB. Kita akan belajar teknik-teknik yang boleh digunakan untuk mempelbagaikan pelaburan untuk persaraan. Terpulang kepada bajet yang anda ada, semua akan didedahkan satu-per-satu kepada anda. Pelbagai teknik akan di dedahkan bagi memudahkan keputusan anda untuk melabur cara mana yang bersesuaian dengan kemampuan anda. Paling menarik, kadar gandaan wang bagi setiap sistem turut di terangkan dengan lengkap. Zaki telah melaburkan wangnya dengan teknik yang di ajar, dan bakal menerima wangnya kembali dalam gandaan 27x ganda dari nilai asal pelaburan yang telah dilakukannya.
Jadikan tahun 2014 ini sebagai tahun yang bertuah untuk anda.